ΤΟΤΕ ΕΒΡΙΖΕ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 14 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ - ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ!



Λίγες ημέρες πριν τις Εκλογές του 2015, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούσε από τη Ρόδο τον Σαμαρά για "ξεπούλημα", "φεουδαρχία" και "λεηλασία", για την παραχώρηση 14 Ελληνικών Αεροδρομίων στην Γερμανική Fraport με "ευτελές τίμημα" και σήμερα, μόλις 7 μήνες μετά, ο ίδιος πλέον σαν Πρωθυπουργός της Συμφοράς, του ΕΝΦΙΑ, της αύξησης του ΦΠΑ και του 3ου Μνημονίου, δίδει και τα 14 αυτά ελληνικά αεροδρόμια στην ίδια Γερμανική Fraport, με το ίδιο "ευτελές τίμημα", όπως κατήγγειλε τότε,  αναγκάζοντας και τον δικαιωμένο Αντώνη Σαμαρά να αντιδράσει:

ΣΑΜΑΡΑΣ: «Η κυβέρνηση αποφάσισε τελικά να προχωρήσει στην παραχώρηση των 14 αεροδρομίων, όπως ακριβώς είχε αποφασίσει και η προηγούμενη κυβέρνηση. Τότε είχε καταγγείλει την απόφαση ως ύποπτο ξεπούλημα, τώρα την υιοθετεί ως επωφελή και σημαντική συμφωνία. Θα μπορούσε βέβαια να είχε ζητήσει και συγγνώμη αλλά που να βρεθεί ντροπή...».

Ξεπέρασε ακόμη και τον Γιωργάκη...

Τα 14 αυτά Αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλληνίας, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.


Αλήθεια, ο Πρωθυπουργός δεν έχει ντροπή; Δεν "φοράει παντελόνια" που λέγανε οι παλιοί; Δεν ντρέπεται που τόσο απογέλασε τον λαό μόνο και μόνο για να ρίξει τον Σαμαρά και να πάει την Ελλάδα δεκαετίες πίσω;
Να πάρει μια Ελλάδα Ανάπτυξης, Πλεονάσματος, Μερίσματος, Τουρισμού ρεκόρ, που απογειωνόταν και να κάνει σε λίγους μήνες μια Ελλάδα συντρίμια, γεμάτη πρόσφυγες, ακρίβεια, ξέφραγο αμπέλι και αδειανό βαρέλι; 

ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΤΥΧΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ - ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ;
Ο Σαμαράς που είχε πετύχει τον διπλασιασμό του Ελληνικού Τουρισμού δημιουργώντας κλίμα διεθνούς εμπιστοσύνης και ανάπτυξης, πέτυχε τον Νοέμβριο του 2014, μέσα σε κλίμα μεγάλων προσδοκιών, να παραχωρηθούν με διαγωνισμό τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια για 40+10 χρόνια με εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης, αλλά και για επενδύσεις του πλειοδότη 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες!
Πλειοδότης δε ανακηρύχτηκε η Κοινοπραξία της Γερμανική Εταιρεία Fraport με την συμφερόντων Κοπελούζου Slentel.

Τώρα, όμως, με το κλίμα ύφεσης και διεθνούς απαξίωσης και πλημμύρας απεγνωσμένων προσφύγων και λαθρομεταναστών που μας φέρνει καθημερινά η Τουρκία, οι Γερμανοί το σκέφτονται και δεν είναι βέβαιο εάν αποδεχθούν τους παραπάνω όρους, διότι υποτίθεται ότι θα έφερναν εκατομμύρια τουριστών από τη Γερμανία κυρίως και θα κέρδιζαν και εκείνοι και εμείς...

H Fraport διαχειρίζεται τα Αεροδρόμια Φρανκφούρτης (Γερμανία), Μπουργκάς (Βουλγαρία), Αννόβερου (Γερμανία), Pulkovo (Ρωσία), Βάρνας (Βουλγαρία), Αττάλειας (Τουρκία), Ίντιρα Γκάντι (Ινδία), Xi΄an Xianyang (Κίνα), Ντακάρ (Δυτ. Αφρική), Λίμα (Περού)...

Το "μυστικό", πάντως, σύμφωνα με τον Διαγωνισμό Σαμαρά, ήταν ότι η Fraport θα προκατέβαλe στην Ελλάδα 1,2 δισ. ώστε ο Προϋπολογισμός να εκτινασσόταν και να βγαίναμε μια ώρα αρχύτερα από το Μνημόνιο, στις 30 Ιουνίου 2015... Αλλά αντί αυτού, αντί να βγούμε απογειωμένοι στις Αγορές όπως Πορτογαλία και άλλοι, ο Τσίπρας μας έριξε στα μαύρα βράχια και μας πάει σε Νέο Μνημόνιο και Υποτέλεια, χωρίς καν να κοκκινίζει, αν και "κόκκινος"... Και τώτα, κατόπιν εορτής, υπογράφει όσα δεν υπέγραφε τότε δημαγωγώντας κατά του πρώην Πρωθυπουργού, που δικαιώνεται και σ΄ αυτό το ζήτημα...

Εάν δε κηρυσσόταν τώρα ο Διαγωνισμός, οι τιμές θα έπεφταν πάρα πολύ... λόγω Τσίπρα...


ΤΙ ΔΗΛΩΝΕ ΤΟΤΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ
Ο νυν Υπουργός Οικονομίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Σταθάκης, δήλωνε μάλιστα τότε, τον Νοέμβριο 2014, για την παραχώρηση των 14 Αεροδρομίων από τον Σαμαρά:
1. «Εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας» χαρακτήρισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Σταθάκης, την ανακοίνωση του ανάδοχου για τον διαγωνισμό της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων, εκφράζοντας την κατηγορηματική αντίθεση του κόμματος στην πώληση τους.

2. «Η πώληση της δημόσιας αυτής υποδομής προσβάλει ευθέως το δημόσιο συμφέρον» τονίζει ο κ. Σταθάκης, προειδοποιώντας για αύξηση του κόστους μετακίνησης για τους πολίτες αλλά και πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

3. «Η σύμβαση θα προβλέπει τον διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου, αυξάνοντας έτσι το κόστος μετακίνησης για τους Έλληνες πολίτες αλλά και πλήττοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος» σημειώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

4 .Ο κ. Σταθάκης επισημαίνει ακόμη πως «σήμερα τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι στην πλειοψηφία τους κερδοφόρα και σε θέση να αποζημιώνουν όσα από αυτά είναι ελλειμματικά. Άρα δεν επιβαρύνουν με κανένα τρόπο τα δημόσια ταμεία» και προσθέτει: «Η ενέργεια αυτή, η οποία κινείται στα όρια της νομιμότητας, πραγματοποιείται την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματικών ενώσεων και των τοπικών κοινωνιών που πλήττονται αντιτίθενται στην εκποίηση τους».

5. «Η πώληση της δημόσιας αυτής υποδομής προσβάλει ευθέως το δημόσιο συμφέρον και ως ΣΥΡΙΖΑ δηλώνουμε κατηγορηματικά της αντίθεση μας σε αυτή» καταλήγει ο κ. Σταθάκης. (δείτε εδώ)

Σήμερα, ο ίδιος αυτός άνθρωπος του ΣΥΡΙΖΑ υπογράφει ως Υπουργός Οικονομίας την ίδια παραχώρηση, στην ίδια Γερμανική Εταιρεία, με τους ίδιους όρους! Δείτε κάτω την υπογραφή του στο ΦΕΚ!

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ



Share on Instagram

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

20 χρόνια εθνικής και δημοσιογραφικής προσφοράς στον Ελληνισμό

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου