Ντροπή! Ανήμερα της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, η "Εφημερίδα των Συντακτών" του Σαββατοκύριακου, διάλεξε για να χτυπήσει άνανδρα το ηρωικό και άγιο ΄21, την μεγάλη Παλιγγενεσία του Ελληνικού Έθνους, πυροβολώντας την μαρτυρική Ιστορία του γένους και την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, τον ηγετικό και εθναρχικό ρόλο της στην διάσωση, επιβίωση και επανάσταση και αναγέννηση του υπόδουλου Ελληνισμού!
ΟΞΥΣ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ x 2
"Το παιδομάζωμα ήταν εξαιρετική τύχη", "δεν υπήρχαν βίαιοι εξισλαμισμοί", "δεν υπήρχαν κρυφά σχολειά", "δεν υπήρξε Αγία Λαύρα", "ο Πατριάρχης αφόρισε ηθελημένα την Επανάσταση", είναι μερικά από τα άθλια που γράφει η εφημερίδα και τα οποία αποτελούν τελικά "ύμνο" στην Τουρκοκρατία και "έπαινο" στο κράτος - φονιά των μειονοτήτων και των φρικτών Γενοκτονιών!
Η εφημερίδα του οξυπύρετου αυτού αφελληνισμού, με δύο άρθρα, πολεμά παραμονή και ανήμερα της 25ης Μαρτίου το ίδιο το Ελληνικό Έθνος, την Πίστη και την Πατρίδα, ξεχνώντας ότι οι Φιλικοί ορκιζόταν στο Ευαγγέλιο του Χριστού και όχι στο Κοράνι, τη Γαλλική Επανάσταση, τη γενειάδα του Καρλ Μάρξ ή το βαλσαμωμένο σώμα του Λένιν ή του Στάλιν... Αυτός ο χριστιανικός όρκος τους έδενε και τους έδινε ταυτόχρονα κουράγιο και ψυχική δύναμη! Γιατί η Επανάσταση θα γινόταν "υπέρ Πίστεως και Πατρίδος" όπως έλεγε ο Κολοκοτρώνης!
Το ένα απαράδεκτο άρθρο έχει τίτλο "Εθνικοθρησκευτικοί μύθοι γύρω από την Επανάσταση του ’21" και το υπογράφει ο Γιώργος Πετρόπουλος (25-3-2016) και το άλλο "Η ιδεολογική χρήση των μύθων του 1821" (24-3-2016) το υπογράφει ο Χρήστος Κάτσικας...
Και τα δύο άρθρα ξεπερνούν κατά πολύ την Ρεπούση και γι΄ αυτό αξίζουν μεγάλης προβολής και ανταμοιβής, γιατί όχι, ακόμη και με Πανεπιστημιακή Έδρα, ώστε να μπορούν αύριο, μεθαύριο να γράφουν και τα νέα Βιβλία "Ιστορίας", μαθαίνοντας τα παιδιά να κλείνουν τις εκκλησιές, ώστε να ανοίγουν τζαμιά και διδακτήρια μελλοντικών Τζιχαντιστών, όπως αποκαλούνται σήμερα οι "ευγενείς" τότε Γενίτσαροι...
1. "ΤΟ ΠΑΙΔΩΜΑΖΩΜΑ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΥΧΗ"...
Το πρώτο άρθρο της "Εφημερίδας των Συντακτών", αντί να κλάψει την τραγική τύχη του υπόδουλου γένους, αντί να θρηνεί για τις κακουχίες, τη σκλαβιά και τα βάσανα, τα μαρτύρια και τα δάκρυα, αναγορεύει ως μεγάλη τύχη το φρικτό Παιδομάζωμα των πλέον προικισμένων αγοριών του Ελληνισμού, προκειμένου να γίνουν σκληροί Γενίτσαροι, επικαλούμενο μια αναφορά του Ενετού Πρεσβή Κωνσταντινουπόλεως το 1554, ότι τάχα "το παιδομάζωμα, που εθεωρείτο πριν σαν η μεγαλύτερη συμφορά, κατάντησε τότε να θεωρείται εξαιρετική τύχη"!
Πρόκειται για αναφορά που βρίθει συμφεροντολογίας, κολακείας και ανάγκης διατήρησης προνομίων των Βενετών και γίνεται μόλις εκατό χρόνια μετά την Άλωση, όταν το Γένος έμεινε σκλαβωμένο στους Τούρκους Ισλαμιστές άλλα επιπλέον 300 τουλάχιστον χρόνια και όταν είναι επίσης γνωστό πως το Παιδομάζωμα δεν γινόταν στην Κωνσταντινούπολη (όπως και στη Ρόδο) για να μπορεί κανείς να δει και να ζήσει τον όλεθρο, αλλά στα υπόλοιπα μέρη της κατεχόμενης Ορθόδοξης Ελλάδας! Στην Κωνσταντινούπολη απλά μεταφέρονταν τα κλεμμένα παιδιά και υπόκεινταν στο πιο απάνθρωπο "μπούλιγνκ" - εκφοβισμό και τρομοκράτηση, ώστε να απαρνηθούν την ταυτότητα, την οικογένεια, τις αναμνήσεις, τα πιστεύω, το ίδιο το αίμα τους και να γίνουν απόλυτα πειθαρχημένοι Τουρκο-Γενίτσαροι, έτοιμοι να εξαπολύσουν φωτιά και τσεκούρι στους "απίστους" ή να υπηρετήσουν στα σεράγια! Η τελική εικόνα των μεταλλαγμένων παιδιών, δεν είχε καμία σχέση με τον αρχικό εφιάλτη, που έκρυβαν πια στα πλέον κατάβαθα της ψυχής τους, αρνούμενοι ακόμη και το υποσυνείδητό τους... Εάν ο Ενετός Πρέσβης έβλεπε τους Γενίτσαρους εν στολή, δεν έβλεπε τα αρπαγμένα ελληνόπουλα, αλλά τα μεταλλαγμένα αποτελέσματα του Εκτουρκισμού τους... Αν καμάρωνε γι΄ αυτό, τότε πράγματι μπορούσε να καυχιέται πως ήταν γνήσιος φίλος των Τούρκων...
Η παραπάνω αναφορά του Ενετού Πρέσβη (που καταγράφεται μέσα σε ένα σύνολο πληροφοριών για την ύπαρξη του φρικτού Παιδομαζώματος από τον Παπαρηγόπουλο), γίνεται από τον Γερμανό ιερέα της Γερμανικής Πρεσβείας στην Κωνσταντινούπολη, Στέφανο Γέρλαχ (Gerlach) ... Ο οποίος όμως πρώτα αναφέρει ότι "πολλές φορές οι δυστυχισμένες μητέρες, αφού σήκωναν τα χέρια τους στον ουρανό, παρακαλούσαν το Θεό να πάρει κοντά του τα παιδιά τους, για να μην πέσουν στην εξουσία των άπιστων"!
Δηλαδή τόσο "μεγάλη τύχη" ήταν το υπαρκτό λοιπόν Παιδομάζωμα, ώστε οι μανάδες, οι Ελληνίδες μάνες, να παρακαλάνε το Θεό να πεθάνει το παιδί τους, παρά να το αρπάξουν οι Τούρκοι και να το Τουρκέψουν! Αυτό δείχνει και την στέρεη χριστιανική τους συνείδηση, η οποία γνώριζε ότι το κλεμμένο παιδί τους θα χάσει έτσι και την ψυχή του και τον αιώνιο Παράδεισο του Χριστού...
Δηλαδή τόσο "μεγάλη τύχη" ήταν το υπαρκτό λοιπόν Παιδομάζωμα, ώστε οι μανάδες, οι Ελληνίδες μάνες, να παρακαλάνε το Θεό να πεθάνει το παιδί τους, παρά να το αρπάξουν οι Τούρκοι και να το Τουρκέψουν! Αυτό δείχνει και την στέρεη χριστιανική τους συνείδηση, η οποία γνώριζε ότι το κλεμμένο παιδί τους θα χάσει έτσι και την ψυχή του και τον αιώνιο Παράδεισο του Χριστού...
Μόνο λοιπόν εξωμότες, προδότες και ξεμωραμένοι ή φιλότουρκοι θα μπορούσαν να δίδουν τα παιδιά τους με "καμάρι" για να Τουρκέψουν. Και τέτοια δεν ήταν αποδεδειγμένα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων!
Η αλλαγή παιδιών
Ο μεγάλος ιστορικός όμως Απόστολος Βακαλόπουλος, εξηγεί τι γινόταν σε κάποιες περιπτώσεις σαν αυτές που αναφέρεται ο Ενετός Πρέσβης και κάνει σημαία της η Εφημερίδα και ο απίστευτος αρθρογράφος:
"Η επιθυμία των Τούρκων να εξασφαλίσουν και στα παιδιά τους λαμπρό μέλλον έσπρωχνε πολλούς να τα παραδίδουν στους χριστιανούς, για να τα παρουσιάζουν αντί για τα δικά τους"!(Απ. Βακαλόπουλος Ιστορία του Νέου Ελληνισμού, τόμος Β', έκδοση Β', Θεσσαλονίκη 1976)
Αυτό βέβαια δεν μπορούσε να γίνει παρά στις λίγες εκείνες περιπτώσεις, όπου ήταν δυνατό να υπάρχει εκατέρωθεν εμπιστοσύνη, για να μην προδοθεί το γεγονός, οπότε θα τιμωρούνταν αυστηρά και τα δύο μέρη και όπου οι άλλοι Τούρκοι κάτοικοι του χωριού ή της πόλης, δεν θα μαρτυρούσαν ποιανού ήταν τα παιδιά. Πράγμα πολύ δύσκολο...
Τα αρραβωνιάσματα
Οι δικές μας οι μανάδες, όταν προλάβαιναν έστελναν τα αγόρια στο βουνό να γίνουν κλεφτόπουλα
και κυρίως, επειδή βάση του νόμου, δεν έπαιρναν στο Παιδομάζωμα παντρεμένους, οι Έλληνες ραγιάδες άρχισαν να αρραβωνιάζουν από μικρά τα παιδιά και να τα παντρεύουν νωρίς, ακριβώς για να γλιτώσουν τον Γενιτσαρισμό... Αλλά και πάλι στις περισσότερες περιπτώσεις οι Τούρκοι καταπατούσαν τους κανονισμούς και τις εξαιρέσεις... Σε ποιον άλλωστε θα έδινε λόγο ο "Τουρνατζήμπασης" (ο άγριος και αιμοβόρος επικεφαλής Γενίτσαρος του Παιδομαζώματος, που έπαιρνε στα χέρια του, τους καταλόγους παιδιών κάθε χωριού, για να μην μπορεί να ξεφύγει κανείς από το μαρτύριο της διαλογής;)
Η άρνηση της Νάουσας
Μάλιστα είναι γνωστό ότι το 1705, όταν οι Τούρκοι πήγαν να κάνουν Παιδομάζωμα στην ηρωική μας Νάουσα, οι Ναουσαίοι έκαναν Επανάσταση, πήραν τα όπλα και χτύπησαν στο ψαχνό!
Στρατιωτικό και παιδοφιλικό Παιδομάζωμα
Η ίδια όμως η ιστορική Προκήρυξη "Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος" του Αρχηγού Αλέξανδρου Υψηλάντη, στις 24 Φεβρουαρίου 1821 στο Ιάσιο, μαρτυρεί όχι μόνο το στρατιωτικό Παιδομάζωμα αγοριών, αλλά και το άθλιο σεξουαλικό-παιδοφιλικό Παιδομάζωμα αθώων παιδιών μας:
"Στρέψατε τους οφθαλμούς σας, ω Συμπατριώται, και ίδετε την ελεεινήν μας κατάστασιν! Ίδετε εδώ τους Ναούς καταπατημένους! Εκεί τα τέκνα μας αρπαζόμενα διά χρήσιν αναιδεστάτην της αναιδούς φιληδονίας των βαρβάρων τυράννων μας! Τους οίκους μας γεγυμνωμένους, τον αγρούς μας λεηλατισμένους και ημάς αυτούς ελεεινά ανδράποδα"!
Και τολμούν οι συντάκτες των αχαρακτήριστων άρθρων και αφαιρούν αυτή την απάνθρωπη φρίκη; Δεν βλέπουν ότι το ίδιο ακριβώς κάνουν τώρα στη Συρία οι Τουρκοκινούμενοι Τζιχαντιστές; Δεν βλέπουν την αρπαγή αγοριών και κοριτσιών από τα τα απάνθρωπα τέρατα, ακόμη και την πώλησή τους για λίγα δολάρια σε τρίτους; Με την δύση να αδιαφορεί εγκληματικά, όπως αδιαφορούσε τότε για το Παιδομάζωμα των καημένων των Ελληνόπουλων;
Αριθμοί που σοκάρουν
Ο Hammer υπολογίζει σε μισό εκατομμύριο τα παιδιά που χάθηκαν για τον χριστιανισμό, ενώ ο Παπαρρηγόπουλος σε 1.000.000 αγόρια, χριστιανόπουλα, δηλαδή Ελληνόπουλα στην συντριπτική τους πλειοψηφία, που αρπάχθηκαν από τους Τούρκους κατά το Παιδομάζωμα, που στα τουρκικά ονομαζόταν "ντεβσιρμέ"!
Δημοτικά τραγούδια
Η φρίκη του Παιδομαζώματος, γνωστή και ως "φόρος - χαράτσι αίματος", καταγράφηκε και στα δημοτικά μας τραγούδια, όπως το παρακάτω από την Ήπειρο:
"Ανάθεμά σε, βασιλιά, και τρις ανάθεμα σε,
με το κακό οπόκαμες, και το κακό που κάνεις.
Στέλνεις, δένεις τους γέροντας, τους πρώτους τους παπάδες
Να μάσης παιδομάζωμα, να κάμης γενιτσάρους.
Κλαιν' οι γοναιοι τα παιδιά, κ' οι αδελφές τ' αδέλφια,
Κλαίγω κ' εγώ και καίγομαι και όσο θα ζω θα κλαίγω.
Πέρσι πήραν τον γιόκα μου, φέτο τον αδελφό μου"...
2. "ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΒΙΑΙΟΙ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΙ"
Επίσης στα παραπάνω απαράδεκτα άρθρα της Εφημερίδας, υποστηρίζεται ότι δεν γινόταν τάχα βίαιοι εξισλαμισμοί, ωραιοποιώντας για μια ακόμη φορά την βαρύτατη Τουρκική σκλαβιά! Μα τότε, γιατί άραγε επαναστάτησαν οι Έλληνες, αγωνιζόμενοι "υπέρ Πίστεως και Πατρίδας"; Που σημαίνει ότι δεν καταπατιόταν μόνο η Πατρίδα τους, αλλά και η Ορθόδοξη Πίστη τους. Πώς; Μα με βίαιους εξισλαμισμούς, ατομικούς ή ομαδικούς!
Και το Παιδομάζωμα, ήταν πρωτίστως βίαιος Εξισλαμισμός! Με το Κοράνι και τον βούρδουλα! Είναι πια τόσο τυφλοί οι συντάκτες;
Εκατοντάδες χιλιάδες Χριστιανόπουλα, εξισλαμίστηκαν με τη βία, παρότι ήταν βαπτισμένοι Χριστιανοί, όπως είδαμε παραπάνω!
Οι Τούρκοι "Νέρωνες και Διοκλητιανοί"
"Ουδέποτε από την εποχή του Νέρωνος, του Δομητιανού και του Διοκλητιανού έχει υποστεί ο Χριστιανισμός διωγμούς σκληρότερους από αυτούς που αντιμετωπίζει σήμερα η ανατολική Εκκλησία" γράφει για τους βίαιους εξισλαμισμούς (διωγμούς) των υπόδουλων Ελλήνων ο Γάλλος Ιησουίτης Ρισάρ περί τα 1750...
Τουρκοκρητικοί
Ακόμη και ολόκληρα χωριά, υποχρεώνονταν με την βία και με την απειλή θανάτου, να αλλαξοπιστήσουν, όπως οι λεγόμενοι "Τουρκοκρητικοί" στην Κρήτη, που δεν ήταν μεταφερόμενοι έποικοι από την Ανατολή, αλλά ντόπιοι Έλληνες Κρητικοί που εξισλαμίστηκαν με τη βία ή την απειλή βίας, σε κάποια χωριά και περιοχές, κυρίως μετά από αποτυχημένες επαναστάσεις και γι΄ αυτό ξέρανε να μιλούν με την αυθεντική κρητική προφορά!
Βία δε ή απειλή χρήσης βίας, δεν είναι μόνο η άμεση θανάτωση και τα βασανιστήρια, αλλά και η φυλάκιση, η κατάσχεση της περιουσίας (σπιτιού, χωραφιού, ζωντανών) δηλαδή η απειλή έμεσσου θανάτου και εξαθλίωσης από πείνα, η απειλή αρπαγής των παιδιών ή της γυναίκας και κυρίως ο φόβος και η τρομοκράτηση κ.α.
Είναι δεινή συκοφαντία να ισχυρίζονται οι συντάκτες των άρθρων ότι δήθεν "μόνοι τους αλλαξοπιστούσαν" οι Έλληνες και γενικά οι Χριστιανοί... Μα εάν δεν υπήρχε βία ή απειλή βίας, γιατί να αλλαξοπιστήσουν και να χάσουν και τιμή και ψυχή; Για λίγα φλουριά; Ολόκληρα χωριά; Ή για να γλιτώσουν ζωές παιδιών ή γυναικών; Παραμένοντας αρκετοί στο βάθος "Κρυπτοχριστιανοί" όπως συμβαίνει και σήμερα μέσα στην στυγνή Τουρκία; Ή όπως έγινε σε κάποια χωριά του Πόντου, όπου ο "Χότζας" ήταν τα βράδια παπάς και κατηχούσε χριστιανικά και βάφτιζε μυστικά μέσα στους αχυρώνες και τα υπόγεια;
Τουρκοκύπριοι - Λινομπάμπακοι
Αρκετοί επίσης Κύπριοι, εξισλαμίστηκαν με την απειλή βίας και σφαγής, σαν αυτή που βλέπουμε στις μέρες μας από τους Τζιχαντιστές με τα γυμνά και ματωμένα μαχαίρια! Αυτοί είναι ένα μέρος των "Τουρκοκύπριων", ενώ οι πιο πολλοί βέβαια είναι κουβαλητοί και φανατικοί καθαροί Τούρκοι!
Οι εξισλαμισμένοι πάντως Κύπριοι, φαίνονται και σήμερα καθαρά, από τα χαρακτηριστικά τους, από την κυπριακή διάλεκτο που μιλάνε φαρσί ενώ δυσκολεύονται στα τουρκικά, αλλά και από τα χριστιανικά ονόματα των χωριών τους, π.χ. "Άγιος Επιφάνιος", που τα διατηρούν ακόμη και παρά την Κατοχή του Αττίλα!
Οι εξισλαμισμένοι Έλληνες Κύπριοι, που διατηρούσαν όμως εν κρυπτώ την χριστιανική πίστη, ονομαζόταν "λινοβάμβακοι - λινομπάμπακοι". "Φορούσαν" δηλαδή απ΄ έξω βαμβάκι (ισλάμ) και από μέσα λινό (χριστιανισμός), περιμένοντας την ώρα της ελευθερίας για να εκδηλωθούν...
Έτσι συνέβη κατά την περίοδο της Αγγλοκρατίας, όταν οι κάτοικοι των χωριών Αμπέλια και Πύργος ζήτησαν το 1882 γραπτώς και κατ΄ όνομα από τον Άγγλο Διοικητή Λευκωσίας, να εγγραφούν στους καταλόγους των χριστιανών, ομολογώντας ότι "έως τώρα όντες χριστιανοί Ορθόδοξοι εν τω κρυπτώ δια τον φόβον των διοικούντων την Κύπρο Τούρκων, αναγκαζόμεθα εν τω φανερώ να φαινόμεθα Μωαμεθανοί"...
Πομάκοι
Μαζικοί ήταν και οι βίαιοι εξισλαμισμοί των Πομάκων στη Ροδόπη, όπως μαρτυρούν οι "τάφοι των απίστων" που δείχνονταν παλιότερα σε κάμποσα χωριά, όπως και τα έθιμα του σταυρώματος παιδιού και πίττας, τα βυζαντινά ερείπια, οι παραδόσεις για μαζικές αυτοκτονίες κοριτσιών σε γκρεμούς για να μην τουρκέψουν (οι "Σουλιώτισσες" της Ροδόπης), η πομακική διάλεκτος με τα ελληνικά ρήματα και τις βουλγαρικές καταλήξεις, αλλά και η απέχθεια των Ελλήνων Πομάκων που ως τώρα στέκεται για τους Τούρκους! (δείτε περισσότερα εδώ)
Και ο Άγιος Παΐσιος πήγε κάποτε προσωπικά εκεί πάνω στους Πομάκους, διαπιστώνοντας την πραγματικότητα από τους ίδιους (δείτε τη συγκλονιστική περιοδεία του εδώ)
Οι ίδιοι οι Τούρκοι τους θεωρούσαν Έλληνες και γι΄ αυτό τους είπαν "Μουσουλμάνους" και όχι "Τούρκους" στη Συνθήκη της Λωζάνης που υπέγραψε ο Κεμάλ...
Ακόμη και σήμερα, οι Πομάκοι ζητούν να διδάσκονται τα Πομακικά στα Ελληνικά Νηπιαγωγεία και όχι τα Τουρκικά, όπως γίνεται με εγκληματική ευθύνη της Αθήνας, για να εκτουρκιστούν μιαν ώρα αρχύτερα...
3. "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ"
Οι συντάκτες των άρθρων, πολέμιοι της Εκκλησίας μας, ισχυρίζονται ακόμη ψευδώς ότι δήθεν δεν υπήρχαν"Κρυφά Σχολειά", παρά τα αμέτρητα υπόγεια και κρυψώνες των Μοναστηριών μας που δίδαξαν και έσωσαν τα ελληνόπουλα...
Μαρτυρία Φωτάκου
Αλλά υπάρχει η μεγάλη και συντριπτική ομολογία του ίδιου του Φωτάκου, Υπασπιστή του Κολοκοτρώνη, εξουσιοδοτημένου απεσταλμένου του Υψηλάντη στον Κανέλλο Δεληγιάννη στο Μωριά, για να τον ενημερώσει ρητά για τις «25 Μαρτίου», γράφοντας:
«Μόνοι των οι Έλληνες εφρόντιζαν διά την παιδείαν, η οποία εσυνίστατο εις το να μανθάνουν τα κοινά γράμματα, και ολίγην αριθμητικήν ακανόνιστον . εν ελλείψει δε διδασκάλου, ο ιερεύς εφρόντιζε περί τούτου. Όλα αυτά εγίνοντο εν τω σκότει και προφυλακτά από τους Τούρκους»!Φωτάκος, Απομνημονεύματα
Και τον κρύβουν τον Φωτάκο, να μην λάμψει το φως της αλήθειας και της τεράστιας εθνικής προσφοράς της Εκκλησίας στο Γένος, την διάσωση και την λευτεριά του, με τα "Κρυφά Σχολειά"!
Γύζης
Και φτάνουν σε σημείο να κατηγορήσουν και τον Γύζη που με τους περίφημους πίνακές του φανέρωσε την ιστορική αλήθεια με χρώματα!
Μικρασία
"Κρυφά Σχολειά" υπήρχαν ακόμη και στα νεότερα χρόνια στη Μικρασία. Ένας τέτοιος Δάσκαλος ήταν ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, που έστρωνε κάτω προβιές στα παιδιά, για να νομίζουν οι Τούρκοι πως προσεύχονται και όχι πως μαθαίνουν "γράμματα σπουδάγματα".
Δωδεκάνησα
Δωδεκάνησα
Αλλά υπάρχουν και πολύ πρόσφατες και ακλόνητες μαρτυρίες για δημιουργία "Κρυφών Σχολειών" στα Δωδεκάνησα στα 1939, όταν ο Μουσολίνι λίγο πριν τον Πόλεμο στα κατεχόμενα Δωδεκάνησα (Ιταλοκρατία) απαγόρευσε την ελληνική γλώσσα στα ελληνικά σχολειά!
Το Γένος ξέρει... Οι ξένοι αυτού του γένους, δεν ξέρουν και το πολεμούν, πολεμώντας μαζί με τους εχθρούς και δυνάστες του να το γκρεμίσουν, μα το κάνουν πιο δυνατό και τελικά το ξυπνούν από τον λήθαργο και την άγνοια, κάνοντάς το να ψάξει τις πηγές και τους τάφους του...
4. "ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ"
Δεν υπήρξε λένε οι αρνητές ούτε "Αγία Λαύρα", ούτε "λάβαρο", επειδή λεέι δεν το γράφει στα ποτέ δεν εξέδωσε τα Απομνημονεύματά του ο ίδιος ο άξιος Ιεράρχης, επειδή κοιμήθηκε το 1826 στο Ναύπλιο, αλλά κάτι χειρόγραφα κείμενα που βρέθηκαν τα εξέδωσαν κάποιοι το 1837, χωρίς την επιβεβαίωση, την έγκριση και την φυσική παρουσία του... Κάποιοι ερευνητές όπως ο Γ. Παπούλας, μιλούν για σαλαμοποίηση και λήστευση των χειρογράφων του Ιεράρχη μετά θάνατον, ενώ άλλοι αδυνατούν να διασταυρώσουν την εγκυρότητα των κειμένων, αφού εκτός των άλλων, λείπει και το λόγιο, εκκλησιαστικό ύφος και οι σχετικοί όροι, αλλά λείπουν και βασικά κομμάτια, όπως της Αγίας Λαύρας, της αποστολής στη Ρώμη και της παρουσίας του στην Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου...
απομνημονεύματά του ο Παλαιών Πατρών Γερμανός... Αποκρύπτουν όμως ότι
Το Γένος ξέρει... Οι ξένοι αυτού του γένους, δεν ξέρουν και το πολεμούν, πολεμώντας μαζί με τους εχθρούς και δυνάστες του να το γκρεμίσουν, μα το κάνουν πιο δυνατό και τελικά το ξυπνούν από τον λήθαργο και την άγνοια, κάνοντάς το να ψάξει τις πηγές και τους τάφους του...
4. "ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ"
Δεν υπήρξε λένε οι αρνητές ούτε "Αγία Λαύρα", ούτε "λάβαρο", επειδή λεέι δεν το γράφει στα ποτέ δεν εξέδωσε τα Απομνημονεύματά του ο ίδιος ο άξιος Ιεράρχης, επειδή κοιμήθηκε το 1826 στο Ναύπλιο, αλλά κάτι χειρόγραφα κείμενα που βρέθηκαν τα εξέδωσαν κάποιοι το 1837, χωρίς την επιβεβαίωση, την έγκριση και την φυσική παρουσία του... Κάποιοι ερευνητές όπως ο Γ. Παπούλας, μιλούν για σαλαμοποίηση και λήστευση των χειρογράφων του Ιεράρχη μετά θάνατον, ενώ άλλοι αδυνατούν να διασταυρώσουν την εγκυρότητα των κειμένων, αφού εκτός των άλλων, λείπει και το λόγιο, εκκλησιαστικό ύφος και οι σχετικοί όροι, αλλά λείπουν και βασικά κομμάτια, όπως της Αγίας Λαύρας, της αποστολής στη Ρώμη και της παρουσίας του στην Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου...
απομνημονεύματά του ο Παλαιών Πατρών Γερμανός... Αποκρύπτουν όμως ότι
Όμως υπάρχουν τα βιβλία του ίδιου του Γάλλου Προξένου τότε στην Πάτρα Πουκεβίλ, που
περιγράφει με λεπτομέρειες τα γεγονότα στην Αγία Λαύρα και τα Καλάβρυτα και καταγράφει έπειτα πως ο Παλαιών Πατρών Γερμανός κατέφθασε αργά το απόγευμα της 25ης Μαρτίου 1821 στην Πάτρα, μαζί με δέκα χιλιάδων λαού και με την μεγάλη σημαία του Σταυρού, ευλογώντας τα όπλα, δίνοντας άφεση και λύνοντας την νηστεία της Τεσσαρακοστής για να πολεμούν άνετα οι Έλληνες και παραδίδοντας δε την επομένη, 26η Μαρτίου 1821, υπόμνημα προς τις Μεγάλες Δυνάμεις για την Κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης!
Υπάρχουν επίσης συγκεκριμένες γραπτές μαρτυρίες ή αναφορές για ικετήρια δέηση του Παλαιών Πατρών Γερμανού στην Αγία Λαύρα στις 17 Μαρτίου (του Αγίου Αλεξίου - ανήμερα της εορτής του Μοναστηριού) έμπροσθεν της Ελληνικής Σημαίας, για προσταγή του η Σημαία να τοποθετηθεί επί της Αγίας Λαύρας, για ορκομωσία των Προκρίτων στις 18 Μαρτίου πάλι στο ίδιο ιστορικό Μοναστήρι και τέλος για Ορκωμοσία των ντόπιων Οπλαρχηγών στις 20/21 Μαρτίου εμπρός στο Λάβαρο, οπότε και ξεχύθηκαν ενθουσιωδώς κατόπιν για την απελευθέρωση των Καλαβρύτων, μαζί με μοναχούς, και όπου μια τουρκική σφαίρα μάλιστα τρύπησε το λάβαρο με την χρυσοκεντημένη εικόνα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου!
Έτσι εξηγείται γιατί στις 25 Μαρτίου ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν ήταν στην Αγία Λαύρα, στα βουνά, όπου είχε ήδη κηρύξει την Επανάσταση για να ελευθερωθούν, τα Καλάβρυτα, αλλά βρισκόταν καθ' οδόν με 10.000 χωρικούς και μοναχούς προς την Πάτρα, τον μεγάλο στόχο της ΒΔ Πελοποννήσου, όπου και έφτασε, βάση της προσωπικής μαρτυρίας του Πουκεβίλ, αργά το απόγευμα της 25ης Μαρτίου, κηρύσσοντας και εκεί την έναρξη του Αγώνα, μπροστά και πάλι στην μεγάλη Σημαία του Σταυρού!
Άρα και Αγία Λαύρα υπήρξε και Σημαία και Λάβαρο και 25η Μαρτίου και Παλαιών Πατρών Γερμανός!
Η δε Ελληνική Επανάσταση ορθώς εορτάζεται στις 25 Μαρτίου, του Ευαγγελισμού, επειδή αυτή ήταν η ορισμένη ρητά επισήμως ημερομηνία για την Έναρξή της από τον Αρχηγό Αλέξανδρο Υψηλάντη! Δηλαδή για την ένοπλη επίθεση των Ελλήνων κατά των Τούρκων! Αλλού κηρύχθηκε όμως λίγες μέρες νωρίτερα επειδή οι Τούρκοι το πήραν είδηση, αλλού ανήμερα, αλλού λίγο αργότερα, καθώς π.χ. ο εν λόγω Ιεράρχης δεν θα μπορούσε να είναι ταυτόχρονα παντού την ίδια μέρα και ώρα για την κήρυξής της, καταζητούμενος όντας από την Τουρκική Διοίκηση του Μοριά που έδρευε στην Τρίπολη!
5. "Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΦΟΡΗΣΕ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ"
Τα κατάπτυστα άρθρα της Εφημερίδας Συντακτών, φθάνουν στο σημείο να κατηγορήσουν τον μαρτυρικό Άγιο Πατριάρχη Γρηγόριο Ε΄, ότι δήθεν αντιστρατεύτηκε και αφόρισε με τη θέλησή του την Επανάσταση, αποκρύπτοντας ότι το έκανε πιεζόμενος, μόνο και μόνο για να σώσει από επ΄ απειλούμενη Γενική Σφαγή τον Ελληνισμό, όπως απειλούσε ο μαινόμενος Σουλτάνος και οι συν αυτώ, απαιτώντας εναλλακτικά τον Αφορισμό, που βέβαια λύθηκε αμέσως μυστικά, με άλλη Πατριαρχιακή ευχή για να μην υπάρχουν πνευματικές συνέπειες...
Επιστολή Υψηλάντη που αθωώνει απολύτως τον Πατριάρχη
Ο ίδιος ο Αρχηγός Αλέξανδρος Υψηλάντης, τον οποίο αφόριζε εικονικά ο Πατριάρχης για να ρίξει "στάχτη στα μάτια" των θηρίων, ήξερε ότι θα γίνει εικονικός Αφορισμός (!!!) και ενημέρωνε μάλιτσα δύο μήνες (29-1-1821) πριν σχετικά τον Κολοκοτρώνη με επιστολή του, που καταγράφει ο Απόστολος Βακαλόπουλος στην "Ιστορία του Ελληνικού Έθνους" και στον σχετικό τόμο ΙΒ΄ της Εκδοτικής Αθηνών, σελ. 36:
"... ήδη από 29 Ιανουαρίου, έγραφε ο Υψηλάντης στον Κολοκοτρώνη σε επιστολή που περιείχε οδηγίες για τον επικείμενο αγώνα προβλέποντας αφορισμό: "Ο μεν Πατριάρχης, βιαζόμενος παρά της Πόρτας, σας στέλλει αφοριστικά και εξάρχους, παρακινώντας σας να ενωθείτε με την Πόρτα. εσείς όμως να τα θεωρείτε ταύτα ως άκυρα, καθότι γίνονται με βίαν και δυναστείαν και άνευ θελήσεως του Πατριάρχου"!
Πρόκειται για συγκλονιστικό Ντοκουμέντο, που αποδεικνύει πως από πολύ νωρίς υπήρχε όχι μόνο συνεννόηση, αλλά και σχεδιασμός εκτόνωσης της οργής των Τούρκων με αφοριστικό γράμμα, που όμως θα ήταν "άκυρο", όπως βεβαιώνει ο Υψηλάντης! Η επιστολή του στάλθηκε στις 29-1-1821 και ο ψευδο-αφορισμός έγινε στις 23-3-1821... Δύο μήνες μετά...
Η κατηγορία θανάτου του Πατριάρχη
Τέλος, ο μαρτυρικός δια απαγχονισμού θάνατος του ίδιου του Αγίου Πατριάρχη Γρηγορίου Ε΄
στην κεκλεισμένη ως τώρα πόρτα του Πατριαρχείου ανήμερα μάλιστα του Πάσχα του 1821, δείχνει τον μεγάλο ρόλο του ως κεφαλής του Γένους! Το ίδιο αναφέρει και το κατηγορητήριο των Τούρκων, η απόφαση δηλαδή θανάτου που εξέδωσε ο Σουλτάνος:
«Επί δε του στήθους του μάρτυρος ανήρτησαν την επιούσαν την εξής απόφασιν (γιαφτάν). “…ο άπιστος Πατριάρχης των Ελλήνων…..καθ’ όλα τα φαινόμενα ήτο και ο ίδιος αυτός, ως Αρχηγός, μυστικός συμμέτοχος της επαναστάσεως….συνένοχος όλων των αταξιών, όσας οι αποπλανηθέντες ραγιάδες έπραξαν κατά την επαρχίαν των Καλαβρύτων”»! Αν. Γούδα "Βίοι Παράλληλοι"
Αυτό "των Καλαβρύτων" δείχνει ολοκάθαρα ότι όλα ξεκίνησαν στην Αγία Λαύρα και τα Καλάβρυτα από τον Παλαιών Γερμανό, πρώην έμπιστο ακόλουθο, συντοπίτη εκ Δημητσάνας και ανιψιό του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε΄ και για τον οποίο θεωρούσαν πως ήταν αδύνατον να κινήθηκε μόνος του στην κήρυξη της Επανάστασης, χωρίς την άδεια και συγκατάθεση του Πατριάρχη, τον οποίο και καταδίκασαν σε θάνατο!
6. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Όλα τα παραπάνω λοιπόν φανερώνουν ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία μας υπήρξε αποδεδειγμένα καταφυγή, μάνα και δασκάλα σωτήρια του Γένους! Αυτή κράτησε ζωντανή τη γλώσσα, την ιστορία και την εθνική του συνείδηση! Αυτή και πάλι μπήκε μπροστάρισσα και αυτή θυσιάστηκε, με πρώτο τον ίδιο τον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε΄ και πολλούς ακόμη Αρχιερείς στο ακοίμητο Φανάρι...
Ας σκεφτεί κανείς τον πρωτοπόρο Επαναστάτη Μητροπολίτη Τρίκκης Διονύσιο Φιλόσοφο που ξεσήκωσε τα Άγραφα στα 1600, με επακόλουθο να σουβλιστεί ζωντανός άλλος Μητροπολίτης, ο Φαναρίου και Νεοχωρίου Άγιος Σεραφείμ (+4-12-1601 μ.Χ.), αρνούμενος εξισλαμισμό!
Ο Διονύσιος επανέρχεται όμως με νέα Επανάσταση το 1611 σε Ήπειρο και Ιωάννινα, που αποτυγχάνει λίγο πριν την κατάληψη του κάστρου από προδοσία, με αποτέλεσμα να συλληφθεί και να γδαρθεί ζωντανός από τους ...καλούς - όπως θέλουν να τους παρουσιάσουν - Τούρκους! (δείτε εδώ)
Ας σκεφτεί κανείς ακόμη τα 20 χρόνια ακούραστου οργώματος και ενισχύσεως του υπόδουλου Ελληνισμού από τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, που με τις θεόσταλτες Προφητείες, την ίδρυση Σχολειών και τα θαύματά του έδωσε φτερά και ψυχή στο Γένος!
Ας σκεφτεί κανείς επίσης ότι χωρίς τον θαρραλέο Αρχιμανδρίτη Παπαφλέσσα, δεν θα ξεκινούσε ποτέ και ούτε θα πετύχαινε η Επανάσταση!
Χαρακτηριστική για τον ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι η διαπίστωση του τότε Πρόξενου της Ολλανδίας στην Αθήνα Ντομένικο Οριγκόνε:
Και σήμερα, δυστυχώς Δημοσιογράφοι, Εκδότες, Εκπαιδευτικοί, Επιστήμονες, Πανεπιστημιακοί, Βουλευτές, Υπουργοί, Πρωθυπουργοί, είναι οι αρχηγοί των αποστατών!
Η αλήθεια όμως του 1821 και η Υπέρμαχος Ευαγγελίστρια Στρατηγός της Ελλάδος, δεν σκιάζονται... Μόνο θλίβονται και δακρύζουν για την κατάντια μας...
ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου