ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ PISA 2015 - 43η Η ΕΛΛΑΔΑ - ΠΛΗΡΗΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΩΡΩΝ - Προτάσεις


   Ακόμη χειρότερα είναι τα αποτελέσματα για το επίπεδο των Ελλήνων Μαθητών στον τελευταίο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό "Pisa" 2015, που απευθύνεται σε 15χρονους μαθητές κρατών από κάθε περιοχή του πλανήτη και διεξάγεται από το 2000 και κάθε τρία χρόνια, στα πεδία Γλώσσας, Μαθηματικών και Φυσικής...

    PISA 2015
    Στον Διαγωνισμό PISA 2015 η Σιγκαπούρη πήρε τη διεθνή πρωτιά, με δεύτερη την Ιαπωνία και τρίτη την Εσθονία, ενώ η Ελλάδα έπεσε στην 43η θέση και η Κύπρος στην 49η ανάμεσα σε συνολικά 72 χώρες, κάτι που δείχνει ότι η Οικονομική Κρίση έχει παίξει τον ρόλο της στις επιδόσεις, αλλά δεν είναι μόνον αυτό.

   ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
   Η Ελληνική Παιδεία δεν μπορεί να έχει αποτέλεσμα όταν:

1. Είναι κομματική και συνδικαλιστική (Ρεπούση, Φίλης και Σία) και όχι εθνική, με σταθερό προσανατολισμό προσθετικό και μόνιμο αποτέλεσμα.

2. Όταν είναι κακογραμμένη σε βιβλία ακαταλαβίστικα, κουραστικά, κακοτυπωμένα, αποκρουστικά και "κορακίστικα" (π.χ. τα βιβλία των Ξένων Γλωσσών, με το προσεγμένο τύπωμα, τον άνετο χώρο και τις έγχρωμες εικόνες, κερδίζουν και κεντρίζουν πιο εύκολα το ενδιαφέρον...)

3.  Όταν προσπαθεί να βγάλει "Ύλη" μαθητών, αντί μαθητές με ύλη...

4. Όταν αντιγράφει συνεχώς ξένα και κατά κανόνα αταίριαστα σχολικά πρότυπα για τον λαό και τον τρόπο ζωής μας  (π.χ. τα λεγόμενα καταθλιπτικά και μονότονα "Σχέδια Εργασίας" αποτελούν τρόπο εκπαίδευσης για "ρομπότ" και όχι για εφευρετικά και ατίθασα Ελληνόπουλα που δουλεύουν σε άλλες "στροφές")

5. Όταν έχει "Ολοήμερα Σχολεία", αντί Ολοήμερης Παιδείας!

6. Όταν είναι θεωρητική και όχι πρακτική και χειροπιαστή, χωρίς πείραμα και παρατήρηση! 

7. Όταν σε κάθε βήμα δεν απαντά στο "γιατί" και το "πώς" με σαφήνεια και καθαρότητα!

8. Όταν δεν περιλαμβάνει ως θεμέλιο λίθο σε όλα τα μαθήματα την Ετυμολογία των λέξεων, που αποτελεί "αρχή σοφίας" και είναι προϋπόθεση της σωστής Ορθογραφίας και κατάκτησης γνώσης!

9. Όταν στερεί πρακτικών οικονομικών γνώσεων και στησίματος μαθητικών Επιχειρήσεων κάθε είδους, τους Έλληνες μαθητές, κρατώντας τους κυριολεκτικά έξω από την Αγορά, έξω δηλαδή από την ίδια την Οικονομία!

10. Όταν υποβαθμίζει τόσο τον Σχολικό Αθλητισμό, που θα έπρεπε να αποτελεί το 1/3 με 1/4 του Προγράμματος. 

11. Όταν απαγορεύει μικρούς μαθητές να πάνε Εκπαιδευτική Επίσκεψη στον διπλανό Νομό για κάποιο Μουσείο, Μοναστήρι, Εργοστάσιο, Αγρόκτημα, Εκθέσεις κ.α. έστω και εάν αυτό απέχει λίγα χιλιόμετρα...

12. Όταν αναγκάζει λόγω Μνημονίων, απάνθρωπων περικοπών και ανεργίας, πολλά παιδιά να βιώνουν πικρές, δύσκολες και τραγικές καταστάσεις στο σπίτι, με οικογενειακή ένταση, λεκτική τουλάχιστον βία και ψυχικό πόνο...

13. Όταν οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί πληρώνονται με μισθούς πείνας και χωρίς κανένα Δώρο, έπειτα από την επέλαση των καταστροφικών Μνημονίων, που σημαίνει μηδενική αναγνώριση, από Πολιτεία και Κοινωνία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ψυχοσύνθεση και αντοχή τους...

(δείτε εδώ Θέματα Εξετάσεων PISA σε Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική)

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ PISA 2015
και η τελική κατάταξη ανά χώρα
   Επί τη ευκαιρία, παρατηρήστε εδώ στο κάτω μέρος του Πίνακα τι "μάχη" γίνεται από την Τουρκία προκειμένου να νομιμοποιήσει το Ψευδοκράτος του Αττίλα, ακόμη και μέσω PISA... Και κάποιοι ονειρεύονται "λύσεις")

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ






Share on Instagram

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

20 χρόνια εθνικής και δημοσιογραφικής προσφοράς στον Ελληνισμό

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου